szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
RADA MIEJSKA:
Protokół Nr 5/09 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 4 czerwca 2009 r.

Protokół Nr 5/09
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
z dnia 4 czerwca 2009r.

Godzina rozpoczęcia: 12.00
Godzina zakończenia: 13.00

Miejsce obrad: Gabinet Dyrektora w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczytnej

W posiedzeniu Komisji wzięło udział 5 radnych.

Lista osób uczestniczących w posiedzeniu w załączeniu.
Załącznik Nr 1


Posiedzenie otworzyła Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej p. Beata Rydz. Przedstawiła
proponowany porządek posiedzenia.

1. Kontrola Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w zakresie prawidłowości realizacji budżetu za 2008 r.
2. Sprawy różne.

Ponieważ uwag nie wniesiono realizowano porządek j.w.

Ad. 1
P. Beata Śmietanka Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych poprosiła księgową p. Danutę Gwóźdź o przedstawienie Komisji budżetu szkoły za 2008 r.
P. Danuta Gwóźdź omówiła sprawozdanie z realizacji planu finansowego za rok 2008r.
Z przedstawionej informacji wynika, iż plan wydatków na 2008 r. zakładał 946.436,- zł.
Jednostka wykonała plan wydatków w 98,79%. Plan w żadnej pozycji nie został przekroczony.
Zestawienie stanów kont – subsyntetyczne z 2008 r. w załączeniu.
Załącznik Nr 2

Następnie p. Danuta Gwóźdź przedstawiła dodatkowe informacje z wykonanych wydatków
w roku 2008:
- wykaz, zestawienie obrotów i sald – zakup energii, wody, gazu,
Załącznik Nr 3

- wykaz, zestawienie obrotów i sald – zakup materiałów,
Załącznik Nr 4

- wykaz, zestawienie obrotów i sald – zakup usług pozostałych
Załącznik Nr 5

P. Urszula Doskocz zapytała o firmę dostarczającą olej opałowy.
P. Danuta Gwóżdź wyjaśniła, że dostawca został wyłoniony w drodze przetargu ogłoszonego przez Urząd Miasta i jest to firma PETROL z Kątów Wrocławskich.
P. Urszula Doskocz zapytała o dostawcę materiałów biurowych.
P. Beata Śmietanka odpowiedziała, że jest to firma Draco.
P. Wojciech Szlosberger – czy płatności realizowane są na bieżąco?
P. Danuta Gwóźdź – tak.
P. Wojciech Szlosberger zapytał o zużycie energii elektrycznej.
P. Danuta Gwóźdź wyjaśniła, że energia elektryczna opłacana jest wspólnie z Gimnazjum. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych opłaca 1/3 wartości rachunku.
P. W. Szlosberger – czy opłata nie powinna być naliczana oddzielnie dla obydwu szkół?
P. Danuta Gwóźdź – środki finansowe, którymi dysponujemy– zarówno my jak i Gimnazjum, pochodzą z budżetu gminy; ponadto nasi uczniowie korzystają z sali komputerowej i biblioteki w Gimnazjum, nie da się więc jednoznacznie określić ile energii zużywa nasza jednostka.
P. Leszek Gunia – czy jeden konserwator wykonuje prace w obydwu szkołach?
P. Beata Śmietanka – tak; w razie potrzeby korzystamy z pomocy konserwatora z Gimnazjum.
P. Urszula Doskocz – ile klas liczy szkoła i ilu pracowników zatrudnia?
p. Beata Śmietanka – w szkole funkcjonują 2 klasy; na stałe zatrudnionych jest 3 pracowników obsługi i 2 nauczycieli (w tym dyrektor); pozostałe osoby mają zawarte umowy na czas określony tj. do końca 31 sierpnia br.
P. Leszek Gunia – jakiś czas temu na posesji wycinane były drzewa, czy prace były wykonywane wspólnie z Gimnazjum?
P. Beata Śmietanka – nie, wtedy to była jedna szkoła.
P. Leszek Gunia – mieszkańcy skarżą się, że młodzież szkolna niszczy ogrodzenie przy sąsiednim budynku.
P. Beata Śmietanka – takich skarg obecnie nie ma; dawniej były skargi na młodzież przebywającą popołudniami i wieczorami na terenie szkolnego boiska.
P. Leszek Gunia – czy na terenie szkoły prowadzona jest działalność noclegowa.
P. Beata Śmietanka – jest prowadzona, dysponujemy 54 miejscami noclegowymi; chętnych jest mniej, gdyż grupy zainteresowane są również wyżywieniem, a my takiej działalności nie prowadzimy.
P. Wojciech Szlosberger – czy jesteście w stanie zabezpieczyć noclegi i wyżywienie?
P. Beata Śmietanka – tak; wcześniej prowadziliśmy taką działalność, kucharki były zatrudniane na umowę – zlecenie.

Na tym kontrolę zakończono.

Komisja nie wnosi uwag i zastrzeżeń w zakresie realizacji budżetu za rok 2008 w Gimnazjum w Szczytnej.

Wnioski Komisji:

1. Przywrócenie działalności żywieniowej dla grup korzystających z części hotelowej obiektu.

Komisja w obecności 5 członków jednogłośnie pozytywnie przyjęła wniosek.

2. Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej oddzielnie dla Gimnazjum i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych.

Komisja w obecności 5 członków przy 3 głosach za, 1 głosie przeciw i 1 głosie wstrzymującym się wniosek przyjęła.

Ad. 2
W sprawach różnych uwag nie wniesiono.

Na zakończenie członkowie Komisji dokonali przeglądu pomieszczeń znajdujących się w obiekcie: sal lekcyjnych, pokoi noclegowych, łazienek pomieszczenia kuchennego i stołówki.

Na tym protokół zakończono.

Protokołowała:
Elżbieta Kędzior

Protokół sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem dla:
1.Burmistrza Szczytnej
2.Przewodniczącego Rady Miejskiej w Szczytnej
3.Komisji Rewizyjnej
4.Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczytnej

Podpis Dyrektora ZSP
w Szczytnej

Podpisy
Członków Komisji Rewizyjnej:

1. Beata Rydz - ..................
2. Leszek Gunia - ...................
3. Urszula Doskocz - ...................
4. Marian Onak - ...................
5. Wojciech Szlosberger - ...................

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 12 Kwietnia 2010 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 432314