Zarządzenie Nr 111/2010 Burmistrza Szczytnej z dnia 22 września 2010 r.
w sprawie powołania Komisji ds. archiwizacji dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 20 czerwca i 4 lipca 2010 r.
Na podstawie § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83, poz. 944 z późn. zm.) w związku z pismem Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Wałbrzychu, znak DWB-0124-7/10 z dnia 10 września 2010r. , zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję w składzie: 1. Aneta Sitarz - Przewodnicząca (Sekretarz Szczytnej), 2. Henryka Selwa - członek ( Inspektor ds. sekretariatu i kadr), 3. Bogdan Spychalski - członek (Archiwista zakładowy).
§ 2
Zobowiązuję Komisję do przygotowania do zniszczenia i archiwizacji dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 20 czerwca i 4 lipca 2010r., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, w sposób określony przez Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Wałbrzychu.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Szczytnej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Szczytnej Marek Szpanier |