szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
URZĄD MIASTA I GMINY:
Zarządzenie Nr 111/2010 z dnia 22 września 2010 r.

Zarządzenie Nr 111/2010
Burmistrza Szczytnej
z dnia 22 września 2010 r.

w sprawie powołania Komisji ds. archiwizacji dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 20 czerwca i 4 lipca 2010 r.

Na podstawie § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83, poz. 944 z późn. zm.) w związku z  pismem Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Wałbrzychu, znak DWB-0124-7/10 z dnia 10 września 2010r. , zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję w składzie:
1. Aneta Sitarz - Przewodnicząca (Sekretarz Szczytnej),
2. Henryka Selwa - członek ( Inspektor ds. sekretariatu i kadr),
3. Bogdan Spychalski - członek (Archiwista zakładowy).

§ 2

Zobowiązuję Komisję do przygotowania do zniszczenia i archiwizacji dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 20 czerwca i 4 lipca 2010r., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, w sposób określony przez Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Wałbrzychu.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Szczytnej.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Szczytnej
Marek Szpanier

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 28 Września 2010 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 431960