szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
RADA MIEJSKA:
Protokół Nr XXXVIII/2018 z sesji Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r.

Protokół Nr XXXVIII/2018
z sesji Rady Miejskiej w Szczytnej
z dnia 28 czerwca 2018 r.

Godzina rozpoczęcia: 14.00
Godzina zakończenia: 16.00
Miejsce obrad: Urząd Miasta i Gminy: w Szczytnej
W sesji udział wzięło:
od pkt 1 do pkt 2 - obecnych 10 radnych, nieobecni: Bartosz Roguz, Anita Piszko, Stanisław Czarnik, Beata Rydz, Ireneusz Hoffman
od pkt 3 do pkt 5 – obecnych 12 radnych, nieobecni: Bartosz Roguz, Stanisław Czarnik, Ireneusz Hoffman
pkt 6 – obecnych 11 radnych, nieobecni: Bartosz Roguz, Stanisław Czarnik, Ireneusz Hoffman, Anita Piszko,
od pkt 7 do pkt 8 – obecnych 12 radnych, nieobecni: Bartosz Roguz, Stanisław Czarnik, Ireneusz Hoffman
od pkt 9 do pkt 12 – obecnych 11 radnych,. Nieobecni: Bartosz Roguz, Stanisław Czarnik, Ireneusz Hoffman, Tadeusz Dudek


Ad.1
Sesję otworzyła Przewodnicząca Rady Miejskiej w Szczytnej Pani Renata Idzik. Powitała radnych, Burmistrza Szczytnej, pracowników UMiG w Szczytnej, dyrektorów jednostek organizacyjnych, sołtysów wsi, przybyłych mieszkańców.
Przewodnicząca Rady stwierdziła, że w sesji uczestniczy 10 radnych, co stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych uchwał.
Lista obecności radnych, sołtysów, pracowników UMiG oraz zaproszonych gości w załączeniu.
Załącznik Nr 1 (a-d)

Ad.2
Przewodnicząca Rady wystąpiła z zapytaniem, czy do proponowanego porządku obrad będą składane wnioski i zmiany.
1. Przewodnicząca Rady wniosła, aby z porządku obrad wykreślić pkt 7: Informacja Komisji Rewizyjnej w sprawie współpracy Gminy ze Spółką Usługi Komunalne sp. z o.o. w Szczytnej, ponieważ temat ten omawiany była na poprzedniej sesji.
2. Przewodnicząca Rady wniosła o przesunięcie pkt 3 porządku obrad: Informacja Burmistrza o działaniach w okresie między sesjami do pkt 6.
3. Burmistrz Szczytnej wystąpił z wnioskiem o rozszerzenie porządku obrad o dwa projekty uchwał w pkt 9 porządku obrad:
1) ppkt 4) – w sprawie zmiany budżetu gminy Szczytna na rok 2018,
2) ppkt 5) – w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowych osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym ze środków budżetu Gminy Szczytna na zadanie służące ograniczeniu niskiej emisji polegające na zmianie systemu ogrzewania na terenie Gminy Szczytna.

W związku z tym, że nie wniesiono innych propozycji zmian, Przewodnicząca Rady poddała pod głosowanie wprowadzenie powyższych zmian do porządku obrad.

Rada Miejska w Szczytnej 10 głosami za, jednogłośnie przyjęła zmianę porządku obrad dotyczącą wykreślenia z porządku obrad pkt 7.
Rada Miejska w Szczytnej 10 głosami za, jednogłośnie przyjęła zmianę porządku obrad dotyczącą przesunięcia pkt 3 do pkt 6.
Rada Miejska w Szczytnej 10 głosami za, jednogłośnie przyjęła zmianę porządku obrad dotyczącą rozszerzenia porządku obrad w pkt 9 o ppkt 4.
Rada Miejska w Szczytnej 10 głosami za, jednogłośnie przyjęła zmianę porządku obrad dotyczącą rozszerzenia porządku obrad w pkt 9 o ppkt 5.

Przewodnicząca Rady odczytała obowiązujący porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Wnioski i interpelacje radnych.
4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 24 maja 2018 r.
5. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 13 czerwca 2018 r.
6. Informacja Burmistrza o działaniach podjętych w okresie między sesjami.
7. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Szczytna i sprawozdanie finansowe za 2017 r. oraz informacja o stanie mienia gminy Szczytna:
1) wystąpienie Burmistrza Szczytnej,
2) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Szczytnej sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu gminy Szczytna za rok 2017,
3) stanowisko Komisji Rewizyjnej,
4) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r..
8. Absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy Szczytna za rok 2017:
1) wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szczytnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2017 r.,
2) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Szczytnej za rok 2017,
3) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r.
9. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Szczytnej,
2) opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolu publicznym prowadzonym przez Gminę Szczytna,
3) ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze w szkołach oraz nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karta Nauczyciela,
4) zmiany budżetu gminy Szczytna na rok 2018,
5) przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowych osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym ze środków budżetu Gminy Szczytna na zadanie służące ograniczeniu niskiej emisji polegające na zmianie systemu ogrzewania na terenie Gminy Szczytna.
10. Odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
11. Informacje Przewodniczącej Rady.
12. Zakończenie obrad.

Ad. 3
Interpelacja radnego Mariana Halemby
1) interpelacja w sprawie stawiania samochodów w rejonie przystanku – czy coś się zmieniło w tej sprawie?
2) Interpelacja w sprawie wykonania windy dla niepełnosprawnych przy ośrodku zdrowia w Szczytnej – czy można byłoby pozyskać jakieś środki na to zadanie? Brak podjazdu dla niepełnosprawnych jest dla nich barierą w dostaniu się do lekarza.

Interpelacja radnej Anity Piszko
Mieszkańcy ul. Kryształowa 5 mają odcięty dopływ wody, ponieważ zawór wody został zakręcony. Mieszkańcy wnoszą o odkręcenie zaworu żeby umożliwić im dostęp do wody i proszę, aby rozwiązać ten problem tak, aby mieszkańcy byli zadowoleni.
Interpelacja radnej Jolanty Bernat
ul. Bobrownicka – nadmierna prędkość samochodów. Jest ograniczenie prędkości do 40 km/h, jednakże nie jest respektowane. Czy byłaby możliwość zamontowania progów zwalniających powyżej budynku 29. Przy tej ulicy nie ma chodnika, więc samochody jadące z nadmierną prędkością stanowią zagrożenie.

Przewodnicząca Rady poinformowała, że odpowiedź będzie udzielona w pkt 10.

Ad. 4
Przewodnicząca Rady poinformowała, że protokół z sesji z dnia 24 maja 2018 r. pozostawał do wglądu w biurze rady. Radni po zapoznaniu się z jego treścią nie zgłaszali uwag do protokołu. W związku z tym, że nie wniesiono uwag do treści protokołu, Przewodnicząca Rady poddała pod głosowanie wniosek o przyjęcie protokołu, który Rada w obecności 12 radnych, w głosowaniu jawnym, 12 głosami - za, jednogłośnie przyjęła.

Ad. 5
Przewodnicząca Rady poinformowała, że protokół z sesji z dnia 13 czerwca 2018 r. pozostawał do wglądu w biurze rady. Radni po zapoznaniu się z jego treścią nie zgłaszali uwag do protokołu. W związku z tym, że nie wniesiono uwag do treści protokołu, Przewodnicząca Rady poddała pod głosowanie wniosek o przyjęcie protokołu, który Rada w obecności 12 radnych, w głosowaniu jawnym, 12 głosami - za, jednogłośnie przyjęła.

Ad. 6
Informację z działalności w okresie między sesjami przedstawił Burmistrz Szczytnej informując m.in. o:
1) zakończeniu roku w poszczególnych placówkach oświatowych, w tym o najlepszych wynikach uzyskanych przez uczniów, o ilości absolwentów,
2) najlepszych wynikach uzyskanych na „Dyktandzie o złote pióro Burmistrza Szczytnej” - Burmistrz Szczytnej wręczył najlepszym laureatom tego konkursu pióra
3) możliwości składania wniosków w formie elektronicznej do OPS w Szczytnej w sprawie programu „Dobry start”,
4) realizacji i pozyskiwaniu przez gminę środków finansowych na remonty dróg,
5) planach: remediacji terenu ul. Leśnej w Szczytnej, Kamienny Trakt – etap II, zagospodarowanie dziedzińca szkoły podstawowej, budowy placu zabaw o charakterze sprawnościowym i siłowni plenerowej ze strefą relaksu
Burmistrz Szczytnej podziękował wszystkim, którzy pomagali przy organizacji imprez gminnych.
Burmistrz Szczytnej, z uwagi na zakończenie działalności ZGKiM w Szczytnej złożył podziękowania za 11 lat pracy dyrektorowi dotychczasowego ZGKiM Ryszardowi Drozdowi. Do życzeń i podziękowań włączyli się również sołtysi wsi.
Informacja w załączeniu.
Załącznik nr 2

Ad. 7
1) Burmistrz Szczytnej, za pomocą prezentacji multimedialnej przedstawił sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Szczytna za rok 2017.
Zaprezentowana treść sprawozdania w załączeniu.
Załącznik Nr 3

2) Przewodnicząca Rady odczytała uchwałę nr III/4/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 6 kwietnia 2018 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Szczytnej sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu Gminy Szczytna za 2017 r. - opinia pozytywna
Uchwała nr III/4/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 6 kwietnia 2017 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Szczytnej sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu Gminy Szczytna za 2017 r. w załączeniu.
Załącznik nr 4

3) Przewodnicząca Rady przedstawiła stanowisko Komisji Rewizyjnej i poinformowała, że Komisja Rewizyjna wydała pozytywną opinię o wykonaniu budżetu za 2017 r.
Opinia Komisji Rewizyjnej w załączeniu.
Załącznik nr 5

4) W związku z tym, że nie wniesiono uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 12 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za i 1 głosem wstrzymującym się podjęła uchwałę w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r.
Uchwała Nr XXXVIII/215/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r. w załączeniu.
Załącznik nr 6

Ad. 8
1) Przewodnicząca rady odczytała wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szczytnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2017.
Wniosek Komisji Rewizyjnej w załączeniu.
Załącznik nr 7

2) Przewodnicząca Rady odczytała uchwałę nr XIII/45/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Szczytnej za 2017 r. - opinia pozytywna
Uchwała nr XIII/45/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Szczytnej za 2017 r. w załączeniu.
Załącznik nr 8

3) W związku z tym, że nie wniesiono uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 12 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za i 1 głosem wstrzymującym się podjęła uchwałę w sprawie absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r.
Uchwała Nr XXXVIII/216/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie absolutorium dla Burmistrza Szczytnej z tytułu wykonania budżetu gminy Szczytna za 2017 r. w załączeniu.
Załącznik nr 9

Przewodnicząca Rady ogłosiła przerwę od 15.05 do 15.15

Wznawiając obrady po przerwie Przewodnicząca Rady poinformowała, że w sesji uczestniczy 11 radnych.

Ad. 9
1) Przewodnicząca Rady poinformowała, że projekt uchwały omawiany był na wspólnym posiedzeniu komisji
Przewodnicząca Rady zapytała, czy do treści projektu uchwały są jakieś uwagi bądź pytania.
Przewodnicząca Rady wniosła autopoprawkę do projektu uchwały w zakresie dodania do uchwały § 2 mówiącego o 3-miesięcznym okresie „wypowiedzenia”, gdyż zmiana wynagrodzenia jest na niekorzyść.
W związku z tym, że nie wniesiono żadnych uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 11 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za podjęła uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Szczytnej.
Uchwała Nr XXXVIII/217/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Szczytnej w załączeniu.
Załącznik nr 10

2) Przewodnicząca Rady poinformowała, że projekt uchwały omawiany był na wspólnym posiedzeniu komisji i przez wszystkie komisje pozytywnie zaopiniowany
Przewodnicząca Rady zapytała, czy do treści projektu uchwały są jakieś uwagi bądź pytania.
W związku z tym, że nie wniesiono żadnych uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 11 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za podjęła uchwałę w sprawie opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolu publicznym prowadzonym przez Gminę Szczytna.
Uchwała Nr XXXVIII/218/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolu publicznym prowadzonym przez Gminę Szczytna w załączeniu.
Załącznik nr 11

3) Przewodnicząca Rady poinformowała, że projekt uchwały omawiany był na wspólnym posiedzeniu komisji i przez wszystkie komisje pozytywnie zaopiniowany
Przewodnicząca Rady zapytała, czy do treści projektu uchwały są jakieś uwagi bądź pytania.
W związku z tym, że nie wniesiono żadnych uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 11 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za podjęła uchwałę w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze w szkołach oraz nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karta Nauczyciela.
Uchwała Nr XXXVIII/219/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze w szkołach oraz nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karta Nauczyciela w załączeniu.
Załącznik nr 12

4) Przewodnicząca oddała głos Burmistrzowi Szczytnej, który poinformował, że uchwała dotyczy wykreślenia z budżetu zadań inwestycyjnych, na które gmina nie otrzymała dofinansowania i wprowadzeniu nowych zadań:
a) wykreśla się zadanie inwestycyjne dotyczące przebudowy dróg gminnych ul. Szpitalna, Kopernika, Kołłątaja na kwotę 180 tys. zł i przeznacza się ją na: 160 tys. zł na ul. Nadrzeczna + parking i 20 tys. zł rozbudowa garaży OSP,
b) w związku z zakończeniem działalności ZGKiM zobowiązania podmiotu przechodzą na gminę w kwocie 176 tys zł. (w tym odprawy pracownicze, zobowiązania wobec Polanicy Zdrój za wodę i odprowadzenie ścieków) i zostają pokryte ze środków przeznaczonych na remont ul. Ludowej (brak wykonawcy inwestycji drogowej)
c) rezygnuje się z zadania Modernizacja wodociągu ul. Bukowa-Piekielna Góra (brak zgody właścicieli na wejście na działki) na kwotę 59 tys. zł z czego 50 tys zł. przeznacza się na termomodernizację TKS Hutnik a 9 tys zł przeznacza się na budowę garaży OSP,
d) w związku z nagłą awarią wodociągu w Wolanach na odcinku 200m, kwotę w wysokości 45 tys zł z realizacji zadania Modernizacja wodociągu ul. handlowa przeznacza się na naprawę tej awarii,
e) zwiększa się wydatki na promocję gminy o 10 tys zł
Przewodnicząca Rady zapytała, czy do treści projektu uchwały są jakieś uwagi bądź pytania.
W związku z tym, że nie wniesiono żadnych uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 11 radnych w głosowaniu jawnym, 10 głosami za i 1 głosem wstrzymującym się podjęła uchwałę w sprawie zmiany budżetu gminy Szczytna na rok 2018.
Uchwała Nr XXXVIII/220/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Szczytna na rok 2018 w załączeniu.
Załącznik nr 13

5) Przewodnicząca Rady oddała głos Burmistrzowi Szczytnej, który poinformował, że projekt uchwały został przygotowany w związku z zakończeniem naboru wniosków o dofinansowanie do wymiany ogrzewania.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska ogłosił, że od dnia 01.06.2018 r. nie będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie do wymiany źródeł ogrzewania. W związku z tym nasi mieszkańcy, którzy zdecydowali się na wymianę piecy nie mogą starać się o częściowy zwrotu kosztów. Dlatego biorąc pod uwagę tę sytuację przygotowaliśmy regulamin udzielania dotacji ze środków gminnych. Pozostał on taki sam jak w pierwotnej wersji programu wojewódzkiego, czyli regulamin dotyczyłby mieszkańców domów jednorodzinnych i mieszkańców wspólnot, którzy mogliby otrzymać zwrot 50% kosztów kwalifikowalnych. Wg informacji o nowych naborach w tym zakresie, nowe programy nie uwzględniają wspólnot mieszkaniowych.
Nie znamy dokładnej skali obciążenia budżetu gminy, szacuje się, że dla inwestycji wykonanych w 2017 r. - dotacja zostałaby przyznana w 2018 r., byłby to koszt ok. 120 tys zł, a dla inwestycji wykonanych w terminie do 31.08.2018 r. - dotacja zostałaby wypłacona w 2019 r. , byłby to koszt ok. 600 tys. zł.
Przewodnicząca Rady zapytała, czy do treści projektu uchwały są jakieś uwagi bądź pytania.
W związku z tym, że nie wniesiono żadnych uwag i pytań Przewodnicząca Rady projekt uchwały odczytała i poddała pod głosowanie.
Rada Miejska w obecności 11 radnych w głosowaniu jawnym, 11 głosami za podjęła uchwałę w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowych osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym ze środków budżetu Gminy Szczytna na zadanie służące ograniczeniu niskiej emisji polegające na zmianie systemu ogrzewania na terenie Gminy Szczytna.
Uchwała Nr XXXVIII/221/18 Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowych osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym ze środków budżetu Gminy Szczytna na zadanie służące ograniczeniu niskiej emisji polegające na zmianie systemu ogrzewania na terenie Gminy Szczytna w załączeniu.
Załącznik nr 14

Ad. 10
Odpowiedzi na interpelacje radnych udzielił Burmistrz Szczytnej.
Odpowiedź na interpelację radnego Mariana Halemby
1) przygotuję pismo w tej sprawie,
2) winda przy przychodni zdrowia – jest to sprawa nie do rozwiązania – winda musi zostać zakupiona i zamontowana przez właścicieli przychodni. Parter budynku nie jest gminny. Gmina posiada przygotowany projekt podjazdu dla niepełnosprawnych, z którego właściciele budynku mogą skorzystać. NFZ zmienił wymogi odnośnie przychodni zdrowia i wymagania te nie uwzględniają konieczności posiadania wind dla niepełnosprawnych, poza tym zmieniono sposób kontraktowania przychodni (część chirurgiczna nie ma kontraktu z NFZ a to oni byli zainteresowani zrobieniem windy czy podjazdu).

Odpowiedź na interpelację radnej Anity Piszko
Gmina nie jest właścicielem wodociągu i to nie my decydjemy czy zawór ma być otwarty czy zamknięty. Dla mieszkańców pozbawionych wody realizowany jest dowóz wody beczkowozami. Wodociąg jest prywatny, decyzja o zakręceniu zaworu jest wolą właścicieli. Podtrzymujemy swoją decyzję odnośnie przekazania wodociągu – jeżeli właściciele posesji przekażą wodociąg gminie to gmina przejmie wszystkie koszty jego utrzymania oraz będzie starała się rozwiązać ten problem.

Odpowiedź na interpelację radnej Jolanty Bernat
Jest to temat i zakres działań dla policji. Dla każdej takiej zmiany wymagana jest zmiana organizacji ruchu skonsultowana z policją i ze starostwem powiatowym. Może spróbujemy z pomiarem prędkości kierowców.

Ad. 11
1. Przewodnicząca Rady poinformowała, że do biura rady w dniu 12.06.2018 r. wpłynął projekt regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, który radni otrzymają do zapoznania. Wg przepisów rada ma 2 m-ce na zapoznanie się z regulaminem i przesłanie do Wód Polskich.
Sesja Rady Miejskiej w Szczytnej planowana jest na ostatni tydzień sierpnia, w związku z tym rada nie dotrzyma tego terminu, ponadto nie będzie zwoływana sesja nadzwyczajna
2. W związku z rozpoczynającą się przerwą urlopową Przewodnicząca Rady przekazała życzenia dotyczące wypoczynku.

Ad. 13
W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodnicząca Rady podziękowała wszystkim za udział w obradach i ogłosiła zamknięcie obrad XXXVIII Sesji Rady Miejskiej w Szczytnej.

Na tym protokół zakończono.

Protokołowała
Małgorzata Raczuk

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Szczytnej
Renata Idzik

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 23 Listopada 2018 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 432745