szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
URZĄD MIASTA I GMINY:
Zarządzenie Nr 269/2005 z dnia 15 września 2005r.

         Z A R Z Ą D Z E N I E  Nr269/2005
       BURMISTRZA MIASTA I GMINY  SZCZYTNA
           z dnia  15 września  2005

w sprawie zmiany budżetu gminy Szczytna na rok 2005

         Na podstawie art.30 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.Nr 142,  poz. 1591 z 2001 r. z późniejszymi zmianami),  art. 128 pkt.1 ust.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych,
(tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15 poz.148 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały
Nr XXIII/187/04 Rady Miejskiej w Szczytnej w sprawie budżetu gminy na rok 2005  
Z a r z ą d z a m:

                                                               § 1.


1. Zwiększyc dochody budżetu gminy o kwotę zł.     -                       5.602,-                       
    wg. załącznika Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Zwiększyć wydatki   budżetu gminy o kwotę zł.    -                       5.602,-
     wg załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia  
 

                                                                            § 2.

Dokonać zmian w planie finansowym zadań zleconych na rok 2005 wg. załącznika nr 3
do niniejszego zarządzenia.

                                                                            § 3
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

                                                                          § 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

U z a s a d n i e n i e:
 Zmiany  budżetu dokonuje się w  związku z otrzymaniem decyzji o zwiekszeniu
 dotacji  celowych na zadania  zlecone tj:
  1. Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Wałbrzychu Nr DWB-3101-23/05 z dnia
      31 sierpnia 2005r. o przyznaniu dotacji w wysokości 4.974 zł.
  2. Nr DWB-3101-25/05 z dnia 05 września 2005r. o przyznaniu dotacji w wysokości
      628 zł. na sfinansowanie wydatków związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem
      wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
   3.. Zwiększa się wydatki na uregulowanie podatku od nieruchomości od budynku
       ul. Wolności 88 o kwotę 2.835 zł. oraz od środków transportowych ( 2 autobusy)
       o kwote 4.145 zł. zmniejszając planowane wydatki na dodatkowe wynagrodzenie roczne. 
       

 

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 19 Wrzesień 2005 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 433220