szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE:
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków

  • Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, za pomocą telefaksu, pocztą elektroniczną a także osobiście.
  • Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
  • Odpowiedzi na skargi i wnioski udzielane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
  • Rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Dyrektor OPS.
  • Dyrektor OPS pozostaje do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 21 Czerwca 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 431962