szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
RADA MIEJSKA:
Protokół nr I/2006 z dnia 27 listopada 2006r.

Protokół nr I/2006

z sesji Rady Miejskiej w Szczytnej
z dnia 27 listopada 2006r.

Godzina rozpoczęcia: 14.00
Godzina zakończenia: 16.30

Miejsce obrad: sala posiedzeń UMiG

W sesji wzięło udział 14 radnych.

Lista obecności radnych, sołtysów, zaproszonych gości w załączeniu.
Załącznik nr 1 (a-d)

Po wysłuchaniu hymnu państwowego radny senior P. Marian Onak otworzył obrady, powitał radnych, zaproszonych gości oraz mieszkańców oraz przedstawił następujący porządek obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Informacja Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Szczytnej o wynikach wyborów
3. Ślubowanie radnych
4. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej
A/ wybór komisji skrutacyjnej
B/ zgłoszenie kandydatur
C/ podjęcie uchwały
5. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej
A/ wybór komisji skrutacyjnej
B/ zgłoszenie kandydatur
C/ podjęcie uchwały
6. Ślubowanie Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna
8. Ustalenie składów osobowych stałych Komisji Rady Miejskiej w Szczytnej
9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych oraz przedmiotu działania stałych Komisji Rady Miejskiej w Szczytnej
10. Zakończenie obrad

Ad.2
Informację o przebiegu i wynikach wyborów do Rady Miejskiej przedstawiła P. Anna Nowak – Zastępca Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Szczytnej. Informacja w załączeniu.
Załącznik nr 2
P. Anna Nowak wręczyła radnym zaświadczenia o wyborze na radnego oraz burmistrzowi zaświadczenie o wyborze na Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna.

Ad. 3
P. Marian Onak powołał najmłodszego wiekiem Radnego - P. Beatę Rydz o wystąpienie celem odczytania roty. Po wysłuchaniu roty każdy z wyczytanych radnych wypowiedział słowo: „ślubuję”, 3 radnych dodało „Tak mi dopomóż Bóg”.
Ślubowanie złożyło 14 obecnych na sesji radnych.

Ad. 4
P. Marian Onak poinformował zebranych, że wybór Przewodniczącego Rady odbywa się w głosowaniu tajnym oraz zaproponował zgłaszanie kandydatur do składu Komisji Skrutacyjnej. Zgłoszono poniższe kandydatury:
P. Ireneusza Hoffmana,
P. Romana Koniora,
P. Beatę Rydz.
Rada jednogłośnie przyjęła skład komisji skrutacyjnej.
P. Marian Onak – proszę o zgłaszanie kandydatur na stanowisko Przewodniczącego Rady.
Radny Ireneusz Hoffman zgłosił kandydaturę P. Renaty Idzik oraz uzasadnił swoją propozycję. Kandydatka wyraził zgodę.
Wobec braku innych kandydatur Rada jednogłośnie przegłosowała zamknięcie listy zgłoszeń.
P. Marian Onak ogłosił przerwę.
Po przerwie Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej P. Ireneusz Hoffman poinformował radnych, że na przygotowanej przez Komisję Skrutacyjną karcie do głosowania będą umieszczone imię i nazwisko kandydatki. Pozostawienie imienia i nazwiska kandydatki oznacza, iż się ją wybiera. Komisja skrutacyjna przeprowadziła głosowanie. Przewodniczący Komisji P. Ireneusz Hoffman odczytał protokół, stwierdzając, że Przewodniczącą Rady została wybrana P. Renata Idzik, na którą oddano 14 głosów.
Protokół Komisji Skrutacyjnej wraz z kartami do głosowania w załączeniu.
Załącznik nr 3

P. Marian Onak odczytał treść uchwały o wyborze Przewodniczącego Rady. Rada w obecności 14 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie wyboru Przewodniczącej Rady Miejskiej w Szczytnej.

Uchwała Nr I/1/06 w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Szczytnej w załączeniu.
Załącznik nr 4

Radny Marian Onak przekazał prowadzenie sesji Przewodniczącej P. Renacie Idzik.

Ad.5
Przewodnicząca Rady P. Renata Idzik podziękowała za zaufanie i wybór zaproponowała, by Komisja Skrutacyjna pracowała w wybranym składzie przy procedurze wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Szczytnej. Rada jednogłośnie zaakceptowała skład komisji. Przewodnicząca Rady poprosiła o zgłaszanie kandydatur na stanowisko Wiceprzewodniczącego Rady. Radna Beata Rydz zaproponowała kandydaturę P. Stanisława Czarnika. Kandydat wyraził zgodę. Innych kandydatur nie zgłoszono. Rada jednogłośnie przegłosowała zamknięcie listy  zgłoszeń.
Przewodnicząca Rady P. Renata Idzik ogłosiła przerwę.
Po przerwie Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej P. Ireneusz Hoffman wyjaśnił zasady głosowania: na przygotowanej przez Komisję Skrutacyjną karcie do głosowania będzie umieszczone nazwisko jednego kandydata. Poinformował, że:
radny głosuje za wyborem kandydata stawiając znak „x” w kratce oznaczonej słowem „TAK” z prawej strony obok nazwiska kandydata,
radny głosuje przeciwko wyborowi kandydata stawiając znak „x” w kratce oznaczonej słowem „NIE” z prawej strony obok nazwiska kandydata.
Następnie przeprowadzono głosowanie. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej P. Ireneusz Hoffman odczytał protokół stwierdzając, że Wiceprzewodniczącym Rady został P. Stanisław Czarnik, za wyborem którego oddano 14 głosów. Protokół wraz z kartami do głosowania w załączeniu.
Załącznik nr 5

P. Renata Idzik odczytała uchwałę o wyborze Wiceprzewodniczącego Rady.
Uchwała Nr I/2/06 w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Szczytnej w załączeniu.
Załącznik nr 6

Ad.6.
Przewodnicząca Rady P. Renata Idzik oddała głos P. Markowi Szpanierowi, który złożył ślubowanie o następującej treści: „Obejmując urząd Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców gminy Szczytna”.
Burmistrz Marek Szpanier ustępującemu Burmistrzowi – P. Edwardowi Kondratiukowi podziękował za 12 lat pracy na rzecz gminy Szczytna oraz wręczył mu kwiaty oraz okolicznościową pamiątkę.
P. Edward Kondratiuk podziękował wszystkim za współpracę, życząc Burmistrzowi Markowi Szpanierowi, pracownikom Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy oraz radnym i sołtysom sukcesów w działaniu i owocnej pracy.
Następnie Burmistrz Marek Szpanier wygłosił przemówienie, w którym przedstawił program działania w kadencji 2006-2010 oraz omówił zasady współpracy z mieszkańcami.

Ad.7.
Przewodnicząca Rady P. Renata Idzik przedstawiła zebranym projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna, który radni otrzymali przed sesją. Stwierdziła, że proponuje się wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4.040 zł, dodatek funkcyjny w wysokości 1.080 zł, dodatek specjalny w wysokości 25 % łącznie wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego oraz 20 % dodatek za wieloletnią pracę. Zwróciła się do radnych  zgłaszanie uwag. Do zgłoszonych propozycji radni uwag nie wnieśli. Przewodnicząca Rady Miejskiej P. Renata Idzik odczytała uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna.
Rada w obecności 14 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna.
Uchwała Nr I/3/06 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Szczytna w załączeniu.
Załącznik nr 7

Ad.8.
Radni przystąpili do przegłosowania składów osobowych poszczególnych Komisji, uwzględniając wcześniej złożone deklaracje radnych.
Na przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych członkowie Komisji zaproponowali radnego Wojciecha Szlosbergera. Kandydat wyraził zgodę.
Na przewodniczącego Komisji ds. Rozwoju Wsi członkowie Komisji zaproponowali radnego Mariana Onaka. Kandydat wyraził zgodę.
Na przewodniczącego Komisji ds. Budżetu i Rozwoju Gospodarczego członkowie Komisji zaproponowali radnego Ireneusza Hoffmana. Kandydat wyraził zgodę.
Na przewodniczącą Komisji Rewizyjnej członkowie Komisji zaproponowali radną Beatę Rydz. Kandydatka wyraziła zgodę.
Rada w obecności 14 radnych jednogłośnie dokonała wyboru ww. osób na Przewodniczących Komisji Rady Miejskiej.

Ad.9.
Rada w obecności 14 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych oraz przedmiotu działania stałych Komisji Rady Miejskiej w Szczytnej.
Uchwała Nr I/4/06 w sprawie ustalenia składów osobowych oraz przedmiotu działania stałych Komisji Rady Miejskiej w Szczytnej w załączeniu.
Załącznik nr 8


Ad.10.
W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodnicząca Rady podziękowała wszystkim za udział w obradach i ogłosiła zamknięcie obrad I sesji Rady Miejskiej.

Na tym protokół zakończono.
Protokołowała A. Sitarz.

__________________________________
UWAGA: Załączniki, do których ze względu na ich formę, datę publikacji w formie elektronicznej bądź inną przyczynę nie umieszczono bezpośrednich odsyłaczy na stronach BIP dostępne są do wglądu w Biurze Rady Miejskiej.

 
informacje wprowadził:Piotr Popławski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 17 Stycznia 2007 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 432550